دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

ღღوالنتاین مبارکღღ

سلام به همگی

روز قشنگیه

روز والنتاین!

امیدوارم به همه ی عاشقا خوش گذشته باشه.........

چیز زیادی به ترم جدید نمونده امیدوارم همه دوستای گلم موفق باشن

                                                                           خداحافظ همین حالا....


نظرات 5 + ارسال نظر
A.F دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 09:50 http://vertu.mihanblog.com

والنتاین؟
کردی نوشتی؟

اسم وبلاگتو بذار شیدایی!!
با این اسمت اصلا حال نمیکنم ، تو لینکام عوض کردما
زودباش عوضش کن

نه خیر کردی نیست اقای باسوادتلفظ لاتینش اونه!!!
همین اسم خوبه که!
نه عوضش نمیکنم!

فردین شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 11:04

سلام
من جدید اومدم نه به این دانشگاه به این وبلاگ.
راستش بر خلاف نظر دوستم که این وبلاگ رو به من معرفی کرد و می گفت وبلاگ باحالی نیست من که ازش خوشم اومده وب شادی درست کردی
اسم وبلاتگتم قشنگه دانشجویی د یگه

سلام خوش اومدید به اینجا
کی وبلاکومعرفی کرده؟
عجیبه که غریبه ها هم اینجا اومدن!!!
اخه أدرس وبلاکو فقط هم کلاسی های خودمون میدونستن!!
به هرحال شما هم خوش اومدید!!
نظرلطفتونه
بازم سربزنید خوشحال میشیم!
بله من دانشجوام

فردین دوشنبه 15 اسفند 1390 ساعت 12:02

دوباره سلام
منم تو همین دانشگاه دارم درس می خونم فقط همکلاس شما نیستم وبلاگم کی از دوستام که همکلاسی خودتونه بهم معرفی نکرد داشت در مورد شما و وبلاگتون تعریف می کرد منم کنجکاو شدم ببینم.
حالا اگه قبولمون دارین تا از این به بعد بهتون سر بزنم

سلام
خواهش میکنم وبلاگ متعلق به همه س
کاش حداقل میگفتین کدوم یک از بچه های کلاس آدرسو داده همین

فردین سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:35

بازم سلام

می ترسم اکه بگم بری نفلش کنی ولی این اطمینان و بهت میدم که با A.F هیچ رابطه ای ندارم

سلام!
نفلش کنم؟!!
واچه حرفا!من که بروسلی نیستم
این وصله ها به من نمیچسپه!!
نترس اتفاقی برای اون شخص نمی افته شما فق" بگو کیه همین!
چیز سختی نخواستم که!

VERCH شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 14:40

salam . mikhastam begam webet kheyli mozakhrafe.ah ah aha ahMIDUNAM BE SHEDDAT MASHGHULE SHOHAR PEYDA KARDANI
VALI AFSOOOOS KE.........KHEYLI KHOSHGELI.

خدا بعضی هارو شفا بده!!
‏(نظرشو فقط واسه این تائید میکنم که عرض کنم میدونم کی این کامنتو نوشته!حالا بذار ببینمت دارم برات!!‎‏ )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد