دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

نشد که بشه!!!!!!

بعضی ها کفر آدمو در میارن!

سر جلسه زبان خواستیم کمی تقلب به دوستامون بگیم آقای............نذاشت!

به خدا هرچی یادم میوفته عذاب وجدان میگیرم!

فقط زبانمون خوب بود اونمم نذاشتن به بقیه بگیم!

گفتم رسما از همه هم کلاسیهایی که نتونستم بهشون برسونم معذرت بخوام!

ایشالا یه جای دیگه بتونیم جبران کنِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیم!

نظرات 3 + ارسال نظر
سلیمیان چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 22:19

سلام خانم مشیر پناهی خسته نباشید خواستم بگم خودتون رو بخاطر امتحان زبان ناراحت نکنید شما تلاش خودتون رو کردید{خدایش هم به خیلی از بچه هارسوندید} ایشالله برای امتحان ترم
ضمنا وبلاگتون خیلی جالبه ....................ممممممممممممممممممممممممممممممممنون

سلام أقا عرفان
مرسی که سرزدی خداوکیلی دلم میخواست به همه برسونم اما به لطف أقای.........نشد!! ایشالا بتونم جبران کنم
خوشحال شدم....

هکور پکور سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 15:49

[:S اه ه ه ه ه ه ه ه .این مسخره بازیها چیه دیگه

با تشکر از دوست عزیز جناب هکور پکور!
باید بگم که این مسخره بازی نیست بخشی از زندگی دانشجوییمونه!

A.F سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 20:54 http://www.VERTU.mihanblog.com

واقعا که به چه مسئله مهمی پرداختی!
حالا احمدی این وسط چه گناهی داشت؟! من خودم شخصا حداقل به 10 نفر رسوندم همه هم فهمیدن ولی هیچ اتفاقی نیفتاد!
جالب اینجاست نمره خودم از اون 10 نفر کمتر شد!!

از این مهمتر مگه داریم؟
تازه همش تقصیر آقای احمدی بود که هی جامونو عوض میکرد نمیذاشت به دوستامون برسونیم! مثله همین امتحانای ترم که نتونستیم سر بجنبونبیم!!
شما هم اینقدی که به بقیه رسوندی به خودت میرسوندی تو هم مثله بقیه خوب میشدی بابا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد