دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

آمار امتحانات تا به امروز!

2تاش گذشت.................


2تا غول رو شکست دادیم!


البته نه کاملا!!!


 اقتصاد و حسابداری رو به هر بدبختی بود گذروندیم!


 اکثرا اقتصاد قبولا، اکثرا حسابداری قبول نیستن!!!!!


 خدایا خودت بهمون رحم کن!!!





                                                                         خداحافظ همین حالا.....



نظرات 5 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 12:14 http://semicolon.blogsky.com

دخترا خیلی احتیاط میکنن تو تقلب دادن/گرفتن
پسرا دقیقا نقطه ی مقابلن.من بارها سر جلسه ی امتحان با دوستام بحثم شد که کدوم یکی جوابمون درسته که همه همونو بنویسیم...مراقب هم میخندید

احتیاط شرط عقل است!
واقعا هم خنده داره البته من کارایی کردم که مراقبا گریشون گرفته!

فرهاد دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 11:42 http://semicolon.blogsky.com

نخیر.بنده رادیولوژی میخونم.اونم شمال ایران

به به!
خب برادر من برای چی داد میزنی!

شمالی پنج‌شنبه 22 دی 1390 ساعت 22:28

سلام
می خواستم بدونم بین بجه های ارشد مدیریت شمالی دارین؟
ترجیحا مازندران

سلام خیر نداریم!
داشته باشیم هم ما خبر نداریم!

آرام جمعه 23 دی 1390 ساعت 17:28 http://hesabdaran-e-saghez.blogfa.com

سلام

باشی ؟

اگر ابه سرکیش له وبلاگه که ی من بده یانی اگر توانیت معرفی که به دانشجویانی رشته ی حسابداری

البته شاید " کرد " نباشی خلاصه اینکه وبمو به دانشجویان رشته حسابداری معرفی کن اگر امکانش بود

سلام باشه به سه ر چاو

فردین پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:22

امروز خیلی بیکار بودم نشستم وبلاگتو خوندم

می خواستم بدونم این همه از تقلب حرف می زنین آخرش حسابداری و اقتصاد قبول شدین یانه ؟

راستی یادم نبود........سلام

تقلب؟
استغفرالله!
ماروچه به این حرفا!!
اصلا نمیدونم تقلب چیه!
تو جیب جا میشه؟ (لامذب خیلی باحالم تو جیب جا میشه!!)
یکیش اره یکیش نه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد