دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دوری..........نزدیکی..........

     دور باش اما نزدیک


           من از نزدیک بودن های دور میترسم 


                                                (دکتر شریعتی)

نظرات 2 + ارسال نظر
فردین سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 14:32

سلام
احساس کردم از شعر های دکتر شریعتی خوشت میاد گفتم منم یه دونه از شعراشو برات بنویسم

چه بسیار انسان ها دیدم تنشان لباس نبود
و چه بسیار لباس ها دیدم که انسانی درونش نبود…

( دکتر علی شریعتی دم در بوتیک لباس فروشی...)

جالب بود اما قدیمی!!
میشه کفت من خودم اینو درست کردم اما نکفتم که ریا نشه!!

فردین پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:09

بازم سلام

این یکی واقعا خودش گفته:

آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد،

زندگی به رنج کشیدنش می ارزد


(دکتر شریعتی)

بله دیگه!!
دقیقا همینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد