دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

یلدا شب عشق و تنهای من

آری امشب شب یلدا است

شب فال

شب عشق

شب هندوانه

وشب آزادی وشب رهایی

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه

امشب شب تنهایی من است

                                          دوستای گلم  "یلداتون مبارک"

دوری..........نزدیکی..........

     دور باش اما نزدیک


           من از نزدیک بودن های دور میترسم 


                                                (دکتر شریعتی)

تا شقایق هست زندگی باید کرد!!!!!!!!!!

                               شاید آن روزی که سهراب نوشت 

                                 تا شقایق هست زندگی باید کرد

                               خبری از دل پردرد گل یاس نداشت

                               باید این طور نوشت هر گلی باشی 

                                  چه شقایق چه یاس چه پیچک

                                        زندگی اجباریست

                                         زندگی باید کرد!

حرف اول!

سلام 

  

سلامی به رنگ برگ های پائیزی

  

سلامی یه درخشش خورشید

  

سلام به همه ی هم کلاسی های گلم


راستش دیدم آقای زمانی یه وبلاگ زده به اسم پسران کرد گفتیم زنونه مردونش کنیم و این شد که منم وبلاگ دختران مدیریت رو زدم!

 

از الان که ترم اول هستیم تا زمانیکه ایشالا لیسانس بگیریم من توی این وبلاگ مطلب مینویسم اما چه مطلبی دیگه خدا میدونه اما به توصیه یکی از دوستای عزیزمون سعی می کنم همه جوره مطلبی بذارم شما دوستای گلم هم اگه نظر خاصی داشتید خوشحال میشم بدونم

 

نظر هم یادتون نره

  

                                                                          خداحافظ همین حالا...