دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

دختران مدیریت دانشگاه کردستان!

!!!!شیدا در دانشگاه عجایب!!!!

تا شقایق هست زندگی باید کرد!!!!!!!!!!

                               شاید آن روزی که سهراب نوشت 

                                 تا شقایق هست زندگی باید کرد

                               خبری از دل پردرد گل یاس نداشت

                               باید این طور نوشت هر گلی باشی 

                                  چه شقایق چه یاس چه پیچک

                                        زندگی اجباریست

                                         زندگی باید کرد!

نظرات 5 + ارسال نظر
A.F یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 12:19 http://www.VERTU.mihanblog.com

سلام شیدا خانوم
این که گفتین زنونه مردونش کردین یعنی ما دیگه اینور نیایم؟!
به نظر من اگه اسم دانشگاه رو وبلاگ نباشه بهترتره! البته این نظر من بودا شما هرکاری دوست داری بکن
اگه مایل باشی لینکت میکنم ، با هر اسمی که خودتون بخواین .
موفق باشی

سلام آقا امیر
شما هر وقت تشریف آوردید قدمتون رو چشم!
من این وبلاگ رو برای دانشگاه خودمون درست کردم و فکر نکنم اسمش مشکلی داشته باشه!!!!!
به هرحال نظر شما برام محترمه!
مرسی....

A.F دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 10:54 http://www.VERTU.mihanblog.com

سلامی دوباره! به همون اسم وبلاگ لینک کردم
شما هم اگه مایلید به اسم وبلاگ یا VERTU یا امیر فرزانه یا هرچی که دوست دارین لینک کنید!
فعلا...

مرسی باشه...
حتما.......

A.F دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 10:58 http://www.VERTU.mihanblog.com

میگم 99 تا بازدید داشتی فکر کنم 49 تاشو من بودم!!

A.F دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 12:19 http://www.VERTU.mihanblog.com

پیوندهای روزانه فیلم هندیه
لینک نداره یا لینکدونی یا لینکستان؟!
یا پیوندها؟!

20 سوالی بود....؟؟!!

فردین پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 11:15

تا کجا....؟
تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟
تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت
تا به کی با ضربه های درد باید رام شد
یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد
بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار
خسته از این زندگی با غصه های بی شمار

مرسی خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد